Spørgsmål?
OBS ⚠️: Vores kundeservice er midlertidigt underbemandet og vi forsøger, at besvare alle beskeder hurtigst muligt. Hvis du ønsker et øjeblikkeligt svar, kan du herunder finde svar på størstedelen af spørgsmålene vi modtager:
Herunder finder du svar på alle spørgsmål vedrørende forsendelsen af din pakke 👇
Hvis din pakke er afsendt, vil du have have modtaget en mail med sporingslink. Søg evt. efter "autogogo" i dine mails. Hvis du ikke har modtaget sporingsnummer, er din pakke ikke afsendt endnu. Vi arbejder på højtryk og gør alt vi kan, for at din pakke bliver afsendt hurtigst muligt.
Dao oplever enkelte forsinkelser for tiden og din pakke kan være forsinket af denne årsag. Vi gør alt vi kan, for at sende din pakke hurtigst muligt, men vi kan desværre ikke påvirke forsendelsen, så snart Dao har modtaget den. Pakker vil typisk leveres 1-2 dage efter afsendelse. Hvis du har yderligere spørgsmål omkring din forsendelse, kan Dao kontaktes på følgende nummer: 72 33 08 50.
Hvis din pakke er afsendt, kan du følge forsendelsen på sporingsnummeret, som du har modtaget via e-mail. Pakker leveres typisk 1-2 dage efter afsendelse. Dao oplever dog enkelte forsinkelser pt. og din pakke kan være forsinket af denne årsag. Vi kan desværre ikke påvirke forsendelsen, så snart Dao har modtaget den, men hvis du har specifikke spørgsmål omkring din forsendelse, kan Dao kontaktes på følgende nummer: 72 33 08 50.
Herunder finder du svar på alle spørgsmål vedrørende returnering af dine varer 👇
Du kan returnere din vare, ved at sende den til følgende adresse:
• Adresse: Houvej 164, 9370 Hals
• Modtager: autogogo (c/o SM Logistik)
Husk at inkludere ordrebekræftelse, ordrenummer eller lignende, så vi kan identificere din returnering.
Du vil modtage dine penge, så snart din vare er modtaget og inspiceret. Der plejer at gå et par hverdage fra refundering, til du modtager pengene på dine konto. Vi inspicerer og refunderer én gang om ugen.
Hvis fragtfirmaet du har brugt, har registreret din vare som leveret, har vi med al sandsynlighed modtaget den. Vi inspicerer og refunderer én gang om ugen, og det kan være af denne årsag, at du ikke har fået refunderet dine penge endnu. Vi vil refundere dine penge hurtigst muligt.
Ordrebekræftelse sendes automatisk (og øjeblikkeligt) til dén e-mailadresse, som du har oplyst i din ordre. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, er den højst sandsynligt havnet i dit spamfilter. Søg efter “autogogo” i dine mails, for at finde din ordrebekræftelse.
Når du køber en Auto Buddy®, vil du modtage alt tilbehør (fladt mundstykke, børstemundstykke, HEPA-filter og USB-oplader). Du kan vælge at tilkøbe alt tilbehør, såfremt du ønsker ekstra dele.
Hvis din pakke er afsendt, vil du have have modtaget en mail med sporingslink. Søg evt. efter "autogogo" i dine mails. Hvis du ikke har modtaget sporingsnummer, er din pakke ikke afsendt endnu. Vi arbejder på højtryk og gør alt vi kan, for at din pakke bliver afsendt hurtigst muligt.
Dao oplever enkelte forsinkelser for tiden og din pakke kan være forsinket af denne årsag. Vi gør alt vi kan, for at sende din pakke hurtigst muligt, men vi kan desværre ikke påvirke forsendelsen, så snart Dao har modtaget den. Pakker vil typisk leveres 1-2 dage efter afsendelse. Hvis du har yderligere spørgsmål omkring din forsendelse, kan Dao kontaktes på følgende nummer: 72 33 08 50.
Hvis din pakke er afsendt, kan du følge forsendelsen på sporingsnummeret, som du har modtaget via e-mail. Pakker leveres typisk 1-2 dage efter afsendelse. Dao oplever dog enkelte forsinkelser pt. og din pakke kan være forsinket af denne årsag. Vi kan desværre ikke påvirke forsendelsen, så snart Dao har modtaget den, men hvis du har specifikke spørgsmål omkring din forsendelse, kan Dao kontaktes på følgende nummer: 72 33 08 50.
Du kan returnere din vare, ved at sende den til følgende adresse:
• Adresse: Houvej 164, 9370 Hals
• Modtager: autogogo (c/o SM Logistik)
Husk at inkludere ordrebekræftelse, ordrenummer eller lignende, så vi kan identificere din returnering.
Du vil modtage dine penge, så snart din vare er modtaget og inspiceret. Der plejer at gå et par hverdage fra refundering, til du modtager pengene på dine konto. Vi inspicerer og refunderer én gang om ugen.
Hvis fragtfirmaet du har brugt, har registreret din vare som leveret, har vi med al sandsynlighed modtaget den. Vi inspicerer og refunderer én gang om ugen, og det kan være af denne årsag, at du ikke har fået refunderet dine penge endnu. Vi vil refundere dine penge hurtigst muligt.
Ordrebekræftelse sendes automatisk (og øjeblikkeligt) til dén e-mailadresse, som du har oplyst i din ordre. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, er den højst sandsynligt havnet i dit spamfilter. Søg efter “autogogo” i dine mails, for at finde din ordrebekræftelse.
Når du køber en Auto Buddy®, vil du modtage alt tilbehør (fladt mundstykke, børstemundstykke, HEPA-filter og USB-oplader). Du kan vælge at tilkøbe alt tilbehør, såfremt du ønsker ekstra dele.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Du er altid velkommen til at skrive til os på:
hej@autogogo.dk
Spørgsmål?
OBS ⚠️: Vores kundeservice er underbemandet og vi arbejder i døgndrift på, at besvare alle beskeder hurtigst muligt. Hvis du ønsker et hurtigt svar, kan du herunder finde svar på 99% af de spørgsmål vi modtager.
Hvis ovenstående ikke besvarer dit spørgsmål, kan du altid kontakte os på: hej@autogogo.dk
Hvis din pakke er afsendt, vil du have have modtaget en mail med sporingslink. Søg evt. efter "autogogo" i dine mails. Hvis du ikke har modtaget sporingsnummer, er din pakke ikke afsendt endnu. Vi arbejder på højtryk og gør alt vi kan, for at din pakke bliver afsendt hurtigst muligt.
Dao oplever enkelte forsinkelser for tiden og din pakke kan være forsinket af denne årsag. Vi gør alt vi kan, for at sende din pakke hurtigst muligt, men vi kan desværre ikke påvirke forsendelsen, så snart Dao har modtaget den. Pakker vil typisk leveres 1-2 dage efter afsendelse. Hvis du har yderligere spørgsmål omkring din forsendelse, kan Dao kontaktes på følgende nummer: 72 33 08 50.
Hvis din pakke er afsendt, kan du følge forsendelsen på sporingsnummeret, som du har modtaget via e-mail. Pakker leveres typisk 1-2 dage efter afsendelse. Dao oplever dog enkelte forsinkelser pt. og din pakke kan være forsinket af denne årsag. Vi kan desværre ikke påvirke forsendelsen, så snart Dao har modtaget den, men hvis du har specifikke spørgsmål omkring din forsendelse, kan Dao kontaktes på følgende nummer: 72 33 08 50.
Du kan returnere din vare, ved at sende den til følgende adresse:
• Adresse: Houvej 164, 9370 Hals
• Modtager: autogogo (c/o SM Logistik)
Husk at inkludere ordrebekræftelse, ordrenummer eller lignende, så vi kan identificere din returnering.
Du vil modtage dine penge, så snart din vare er modtaget og inspiceret. Der plejer at gå et par hverdage fra refundering, til du modtager pengene på dine konto. Vi inspicerer og refunderer én gang om ugen.
Hvis fragtfirmaet du har brugt, har registreret din vare som leveret, har vi med al sandsynlighed modtaget den. Vi inspicerer og refunderer én gang om ugen, og det kan være af denne årsag, at du ikke har fået refunderet dine penge endnu. Vi vil refundere dine penge hurtigst muligt.
Ordrebekræftelse sendes automatisk (og øjeblikkeligt) til dén e-mailadresse, som du har oplyst i din ordre. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, er den højst sandsynligt havnet i dit spamfilter. Søg efter “autogogo” i dine mails, for at finde din ordrebekræftelse.
Når du køber en Auto Buddy®, vil du modtage alt tilbehør (fladt mundstykke, børstemundstykke, HEPA-filter og USB-oplader). Du kan vælge at tilkøbe alt tilbehør, såfremt du ønsker ekstra dele.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Du er altid velkommen til, at skrive til os på:
hej@autogogo.dk